100 Års Jubilæum

Den 12. juni havde Haderslev Roklub 100 års jubilæum. Det blev fejret lørdag den 15.juni, hvor der var gæster fra DFfR, Idrætssamvirke, Haderslev Kommune og andre roklubber. Kommunen var repræsenteret ved Janni Pohl, Haderslev Sejlklub og Idrætssamvirke ved Jeppe Friis, Dansk Forening for Rosports formand, Henning Bay Nielsen, DRH's formand Angelika Feigel og én af roklubbens gode naboer holdt taler.

Janni Pohl og Jeppe Friis gav vin og en check på 10.000 kr. Angelika Feigel forærede Haderslev Roklub en 3'gigbåd. Endvidere kom der såvel penge, blomster, vin og mange andre fine gaver fra klubber og private. /EXP

Angelika Feigel gratulerer roklubformand Povl Maier ved overrækkelsen af båden. Privatfoto

Stemningsbilleder fra receptionen

Billeder fra aftenfesten