Standerhejsning 2019+2020

Haderslev: Der var standerhejsning i Haderslev Roklub 30. marts 2019. I samme anledning blev en ny juniorbåd døbt. Den kom til at hedde Røskva som pigen, der bor hos tordenguden Thor sammen med sin bror Tjalfe i den nordiske mytologi.

Det var Kjeld Thrane, formand for kultur og fritid, der kom og døbte båden, der er blevet skænket til klubben af Nordea Fonden. Det er en båd af mærket Filippi, som skal være med til at styrke ungdomsarbejdet og talentudviklingen i klubben.

Der er åben roning hver mandag og torsdag klokken 18.00, står der i pressemeddelelsen.

STANDERHEJSNING 2020.

Lørdag den 25. april klokken 10.00, kunne Haderslev Roklub endelig holde standerhejsning.

Helt efter de foreskrevne regler, stillede der 10 friske roere.

Formanden holdt en lille tale, klubsangen blev sunget, flaget blev hejst og Merete`s kaffebord måtte desværre vente.

VEL ROET.